2014-09-30

Outslitlig sweatshirt

Foto: ©nini.tjader.2014
Jag har en, som det verkar, outslitlig sweatshirt.
Jag köpte den i en outlet-butik någonstans i riktning mot Haninge när jag fortfarande bodde i Skogås med Janne. Vilket år minns jag inte.
Men det är cirka 22 år sedan jag flyttade från Skogås.
Sweatshirten kom med 5 års garanti.
Köpte faktiskt två, en mörkblå också förutom den här grå. Det är herr-modell.
Vad som hände med den mörkblå minns jag inte, men den finns inte kvar.
Inte ens hals- och ärmkanterna är slut än på den här sweatshirten.
Den kommer från Russel Athletic.
Den är fortfarande skön.
Och det står ingenting på den.
Nutida sweats från Russel Athletic verkar alla ha någon form av text på dem. Jag föredrar att det varken står något på dem eller har någon märklig bild.

Nu börjar det bli intressant hur länge den faktiskt kommer att hålla… än är den inte slut. (Nej, de har inte sponsrat det här inlägget).

Foto: ©nini.tjader.2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar