2014-09-21

I torsdags

Foto: ©nini.tjader.2014

I torsdags förmiddag var jag på CreateNow World Tour i Grand Hotel som Adobe arrangerade. Lika inspirerande som alltid (förutom den sista programpunkten som de gott kunde ha skippat och gett mer tid till evangelisterna). De är bra Rufus Deuchler, Michaël Chaize och Jason Levine.

Vad jag gillar med den här sortens seminarie (förutom att det är gratis) är att det ger en samlad överblick av hur man kan jobba med de olika programvarorna och utnyttja hur man kan gå från den ena till den andra. Fullt med bra tips är det också alltid när evangelisterna är med.


Men när jag skulle upp på morgonen, klockan 05:30 för att hinna med bussen hemifrån 06:42 för att var i stan 08:00… då ångrade jag nästan att jag hade anmält mig. Men jag kom upp och iväg. Och det var värt den tidiga morgonen. Höll mig till och med vaken genom hela. Träffade dessutom en del gamla kollegor.

Sen är ju Grand Hotel i sig ganska häftigt med sina pampiga detaljer.

Foto: ©nini.tjader.2014


Här fikade vi innan det började. Och vid pausen mitt i.
Takkronorna och taket… och så utsikten…

Foto: ©nini.tjader.2014

Strålande vacker dag med sommarkänsla.
Men att gå upp så tidigt på morgonen… inte min grej riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar