2014-01-01

Gott Nytt år!

Gott Nytt år!
Här utanför vardagsrumsfönstret smällde det och såg ut som rena krigszonen från ungefär 20 minuter i midnatt till en kvart över. Sen blev det faktiskt tyst inte så långt därefter. Tyvärr ser man inte så mycket från mina fönster. Många träd och parkeringshus i vägen. Men lite ser man i alla fall utan att behöva gå ut. Många fina fyrverkerier och såna där thailändska flygande "påsar". De senare är lite läskiga när de kommer farande, brinnande mot husen.
Från och med nu är jag fri från allt jobb i bostadsrättsföreningen och tiden är min egen. Känns väldigt skönt.
Nyårslöften? Nej, såna ger jag aldrig. Jag fortsätter gå till gymet 2 ggr i veckan som jag nu gjort i cirka 2,5 års tid. Startar igen den 10 januari. Att röra på sig för styrkan och rörligheten är livsviktigt ju äldre man blir. Har en massa projekt jag nu ska ta tag i nu när jag har lite mer tid. Det blir nog ett bra år hoppas jag både för mig och för mina vänners skull.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar