2019-04-10

Vilken fantastisk service!

bordslampa, history, markslöjd
Lampan History hos Markslöjd. Skärmdump från deras webb.

Strax före jul 2015 vann jag en bordslampa via husligheter.se blogg. Lampan heter History.
Med allt flyttande av möbler och saker på sistone på grund av extra radon-kontroll, vattenskada, lagning av läckande rör etc. så föll min bordslampa i golvet.

bordslampa, history, markslöjd
Lampan History efter fall i golvet. Foto: ©nini.tjader.2019
Att falla i golvet var inte bra… Glasgloben på lampan gick i tusen bitar. Men den dimbara lampan i den höll och hela lampfoten också. Lampan görs av Markslöjd.

Kontaktade Markslöjds kundservice via mail och förklarade situationen. Först hette det att jag skulle kontakta den butik där jag köpt lampan och be dem beställa reservdel (dvs glasgloben). Förklarade att jag inte köpt den utan vunnit den och kunde de vara så snälla och rekommendera en butik jag kunde gå till.

Då kom de tillbaka och sade att de fixar det och beställer reservdelen till mig och skickar till mig, GRATIS! Häromdagen kom den. Men den får stå kvar i sin kartong tills allt jobb med vardagsrumsgolvet är klart. Har ställt kartongen på ett säkert ställe.

Vilken fantastiskt service! Tack MARKSLÖJD!

reservglas, history, markslöjd
Reservglas till History. Foto: ©nini.tjader.2019

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar