2017-12-31

Så var 2017 slut

almanacka, översikt, 2017
2017. Foto: ©nini.tjader.2017
Så är 2017 (om några timmar) slut. Tog just ner min årsöversikt över 2017 från insidan av dörren till klädkammaren och satte upp en ny för 2018. Årsöversikten köper jag hos GRANIT varje år. Ger en väldigt bra översikt över vad som kommer och vad som har varit.

#2017bestnine
Mina bästa nio på Instagram.
Mina bästa nio bilder på Instagram har varit de ovanstående.

dn, dagensnyheter
Årets och min sista DN. Foto: ©nini.tjader.2017

Sista Dagens Nyheter

Jag har prenumererat på Dagens Nyheter i decennier. Jag växte upp med Dagens Nyheter. Förutom de år jag bodde utomlands har den varit morgonsällskap varenda morgon till frukosten, och ibland senare under dagen också. Nu är det slut med det. Idag fick jag det sista numret i min prenumeration. Nu kommer det inte fler. Jag har sagt upp prenumerationen och har inte heller tagit en digital prenumeration. Nu är det slut. Jag tycker helt enkelt inte att det är värt det att betala 499 kr/månad för den. Måste kanske börja titta på morgon-TV för att få min morgondos av nyheter…

Nu går vi vidare till 2018. Översikts-almanackan var tom tills för en stund sedan.

GOTT NYTT ÅR!

almanacka, översikt, 2018
2018. Foto: ©nini.tjader.2017

1 kommentar:

  1. Som göteborgare prenumererade jag på GöteborgsPosten i åratal, men tyckte det blev för dyrt och dessutom mycket papper att bära till återvinningen. Sedan flera år prenumererar jag i stället på e-GP, som är precis likadan som papperstidningen, men som jag kan läsa på min iPad. Det kostar 139 kr/månad. Tycker det är överkomligt.

    SvaraRadera